5 Mayıs 2013 Pazar

Google'ın algoritması


Google yayımlanan kendi algoritması için ilk adlı güncelleştirme Şubat 2003 yılında oldu. Bu ismini vermek ilk temel nedeni ve önemli - Google Dance denilen - erken güncellemeleri birçok gibi ilan edildi, şehir, adını Boston, bir algoritma güncellemeleri ve önemli endeks yeniler kombinasyonu oldu.

Alfabetik alternatif erkek ve kadın isimleri ile - kendi algoritması güncelleme adlandırırken oradan Google Hurricane yöntemi izledi. Daha sonra, bir süre sonra, Florida adlandırılan çok daha önemli bir güncelleme geldi. Bu, Google algoritması güncelleme SEO ve online iş dünyasında büyük bir heyecan yarattı. Birçok şirket tamamen kendi sıralaması kaybetti ve panik ortaya çıktı. Bu anahtar kelime sayfa taktikleri, sanayi çok daha akıllı ve rafine stratejiler geliştirmek zorunda Florida yeniden tüm SEO oyun aldatıcı doldurma ve diğer gibi zaman düşük değeri SEO taktikleri Hedefleme.


Google, algoritma gerekli SEO strateji yeniden şekillendirilmesi ve gelişen devam etmek için bu değişiklik yapmadan güncellemeye devam. Ancak Florida gibi onlar düşük kaliteli bağlantılar gibi kötü ve spam SEO uygulamaları çoğunlukla odaklanmış ve yinelenen içerik ancak Şubat 2011 Google algoritma da Panda adlı güncelleme yayınladı. Ne Panda hakkında anlamlıydı sadece spam siteleri ama çok kullanıcı için yararlı, ya da 'ince' sitelerin yanı sıra düşük kaliteli değildi ve içerik alıntı siteleri hedef yoktu. Google Panda güncelleme tüm arama sonuçlarının% 12 etki iddia etti.

Böyle büyük bir uyanma sadece spam ve siyah şapka SEO uygulamaları ortadan kaldırarak ancak bir kullanıcı bir sitenin algılanan fayda Google fonksiyonu olan algoritma istediği hakkında bir online strateji formüle çalışırken herhangi bir iş için çok açıklayabilir değil dayanmaktadır. Google senin onlar güce sahip ve bu algoritma göstermek sitelerinden olduğunu SEO sıralama önemlidir. Rand Fishkin göre, ev sahibi etki Google algoritması güven veya makam için sürekli değişen sıralama faktörleri içinde oruç büyüyen bir faktördür ve daha önemli olduğu onun tarafından görüldüğünü bağlantılar, anahtar kelimeler ve bağlantıları metin çapa. Google'ın sitenizi güçlü ve kullanıcıya yararlı olmak istiyorsa en büyüklerinden biri bu güçlü ve kullanıcıya kullanışlı hale olduğu bina zaman kendiniz için yapabileceğiniz yanadır.

Google'ın algoritması buradan nereye gidiyor?

Yani Google'ın algoritması buradan almak olasıdır ne yönde olduğunu? Bu kadar aramalar için semantik teknoloji dahil etmek niyetinde bir üst Google arama yönetici, Amit Singhal, sinyalleri ile Wall Street Journal'da bir söyleşi kelimelerin gerçek anlamları yorumlayabilir. Rand Fishkin yakın zamanda herhangi bir sayfa içeriğine göre ancak net üzerinden terimlerin daha geniş bir ilişki dayanmayan dönem siteleri sırada yer alıyor ortak alıntının Google'ın şimdiki kullanımı hakkında bir video blog yaptı. Tüm bunlar doğru işaret ediyor, kullanıcının kendi arama terimleri ne istediğini anlamaya çalışan bir akıllı Google algoritması.

Ve bu bir online varlığı kurmaya çalışıyor işletmeler için ne anlama geliyor? Bu Google algoritması söz konusu olduğunda proaktif ve her şey şu anda kolay Google'ın algoritması bu iş yaptığı ne olduğunu çalışması için yapmak doğru işaret olarak öder. Sadece hedef anahtar kelimeler ve kullandığınız metin çapa değil, ilgili kayıt ve dil bu kullanarak, Google içeriği hakkında gerçekten ne olduğunu görmek için daha kolay, ve genel olarak içerik yapmak için sayfanın yapılandırılmış işaretleme tarafından dayanmayan Google sanayi ile ilişkilendirmek olasıdır.

Google algoritması daha nüanslı alır böylece iş 'online SEO strateji gerekir. Gibi Kolay ve hızlı düzeltmeleri gün uzun son bir şey olmuştur ve yol ileri biraz bilinmemektedir ama ne olursa olsun büyük olasılıkla güçlü bir site yapısı ve kaliteli içerik demirlemiş olacaktır olacaktır.


http://haber-seo.blogspot.de/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder